bgen

Гласова услуга за оператори

За оператори, които желаят да разширят портфолиото от предлагани услуги за крайни потребители, без да инвестират, НЕТ ИС САТ предлага:

  • Собствен номерационен капацитет в страната.
  • Система за провизиране и отчитане на услугите.
  • Оборудване- IP телефонен апарат или адаптор.
  • 24/7 телефонна поддръжка.
  • Обучение на служителите.
  • Рекламни материали.

Ще се радваме да ви запознаем с условията на Гласовата услуга за оператори.  Свържете се с нас на телефон 02/ 434 0 400 или като клилкете на линка по-долу.

Връзка с нас


Гласови услуги

Традиционните телефонните мрежи, до скоро използвани за предаване на компютърни данни, днес са заменени от мрежите за данни, предаващи гласови сигнали в цифров вид. В същността си решението включва поредица от технологии, които позволяват гласови комуникации, използвайки IP мрежа за пренос, като гласовия сигнал се дигитализира, компресира и конвертира в IP пакети.
От първостепенно значение за имплементирането на IP гласова услуга e наличието на надеждна мрежа за данни, която да служи за основа на интегрираните комуникации. НЕТ ИС САТ разполага със собствена изцяло оптична преносна среда, която обезпечава безпроблемното доставяне на гласовия и сигнализиращия трафик. Поради чувствителността на гласовите данни към закъснение и загуба на пакети, са внедрени механизми гарантиращи техния приоритет.
Услугата осигурява богата и разнообразна функционалност, която включва :

  • Пренасочване на повикване при заето
  • Прехвърляне на повикване (Transfer)
  • Задържане на повикване (Hold)
  • Идентификация на повикването (Caller ID)
  • Блокиране на повиквания по избор
  • Aвтоматично установяване на факс сигнал
  • Отчитане на времетраене/цена на повикване
  • Оторизация за работа в мрежата
  • Съхраняване информация за повикванията в база данни.
  • Гласови съобщения/ поща
  • Paging съобщения
  • Автоматичен отговор, телефонен секретар
  • Гласови менюта за навигация и информация (IVR)
  • Стандартни тарифни планове с първоначален минимален период на таксуване до 30 секунди и последващо таксуване на всяка секунда
  • Индивидуални тарифни планове и отчитане на времетраенето

Изтеглете информация за взаимна свързаност

Основни предимства са:

  • Намаляване на фиксираните телефонни такси.
  • Отпадане на таксите за допълнителни услуги ( използване на гласова поща, прехвърляне на обаждане, пренасочване на входящите обаждания).
  • Съкращаване на сумите за междуселищни разговори.
  • Понижаване на цената за мрежова инфраструктура (комуникациите са обединени в една мрежа).
  • Разширяване възможностите на фирмените комуникации – мобилност ( използване на един и същ телефонен номер, независимо от местонахождението).